2010. szeptember 9., csütörtök

Hmmmm... khhhhmmm szóval a múltkor ígért a képek elmaradnak, ilyen időben képtelenség fényképezni az én kis analfabéta gépemmel... A vaku kiégette a képet, azaz a selyem anyag színei nem jöttek át úgy ahogy azt szerettem volna... És sajnos maradt azóta ez a vacak idő. Hol van már a vénasszonyok nyara???? És még korán is kellett kelnem, alig bírtam kikászálódni, még 10 perc mondogattam magamnak, de aztán csak kikeltem... Muszáj volt hiszen a munka várt... (takarítás) legalább van mit dolgoznom, nem ülök itthon a négy fal között és depizek...
Álláskeresésben sincs szerencsém, pedig igazán már mindenféle helyre beadtam, de persze válaszra sem méltatnak. Nem baj már voltam ilyen cipőben, nem adom fel! Mindent megpróbálok!!! Nem fogom hagyni magamat!!!!
Tervezek varrni magamnak régi már kiszakadt farmernadrágokból egy szoknyát ez ma pattant ki a fejemből. Gondoltam venni kéne egy farmerszoknyát, aztán gondoltam minek ha ott porosodnak a régi elnyűtt nadrágok, persze az ép részekből szabom majd ki a szoknyát. Talán még bordó kordanyagomat is fel tudom használni hozzá... Aztán egy régi táska tervemet is megvalósítom van anyagom, még anno vettem meg, amikor még a divat-stílus képzésen vettem részt. Akkor nem volt szükség rá hát most megcsinálom. :))) Mindenki, aki épp szomorú csak azt mondom Fel a fejjel :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése