2013. február 14., csütörtök

Rege csodaszarvas

Egész vizsgaidőszak alatt ezen álmodoztam, hogy végre valami "hasznosat" is készítsek, nem mintha nem volna hasznos, amit eddig készítettem. Úgy érzem, hogy szükségem van arra, hogy a mindennapok taposómalmából valahol megtaláljam a nyugalmat. Ezért találtam ki, ezt a szarvast, bár első gyöngyhímzésnek kicsit nagy falat, de megbirkózom vele. Először a mintát pauszpapírra rajzoltam, majd a papírt a filcre tűztem egy pár gombostű segítségével, végül ráférceltem a mintát a filcre, a pauszt meg letéptem róla. Voálá kész is a minta már csak a gyöngyök hiányoznak róla, az alsó képen már látható egy kis gyöngyözés, de még sok dolgom lesz rajta. Egy következő bejegyzésben valamikor visszatérek rá.


Gyöngyökkel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése