2014. június 23., hétfő

Kézműves szappanjaim

Szappankészítési "láz" akkor kezdett foglalkoztatni, amikor bátyámtól karácsonyra kézműves szappant  kaptam. Először csak magamnak szerettem volna készíteni, de rájöttem mennyire jó ajándékba adni egy-egy "szappanremeket", így elkezdtem gyártani őket. Azóta ha akarnék se tudnék leállni, annyira élvezem :). Kezdetben a recepteket ellestem másoktól, például sokat tanultam: Liazeltől http://liazelblogja.blogspot.hu/,ugyanígy merem ajánlani ezt az oldalt:  http://lukreciakencei.hu/





 Kubebás szappan: oliva olaj, pálma olaj kókusz olaj, kecsketej, aloe gél kubeba illó olaj.


Shea vajas szappan: oliva olaj, pálma olaj, kókusz olaj, napraforgó olaj, shea vaj, kecsketej, rózsaszín agyag, levendula illó olaj.




Narancsos csokis: oliva olaj, pálma olaj, kókusz olaj, napraforgó olaj, shea vaj, kakaó vaj, kecsketej, kakaópor, édes narancs illó olaj.



Szenes szappan: oliva olaj, pálma olaj, kókusz olaj, napraforgó olaj, shea vaj, kecsketej, orvosi szén. 



Levendulás aloés: oliva olaj, pálma olaj kókusz olaj, aloe gél. 


Baba szappan: oliva olaj avokádó olaj, shea vaj (szín és illatmentes).

Innentől saját recepteimből alkotott szappanok következnek: 


Ylang-Ylangos szappan: dió olaj, mandula olaj, kókusz olaj, pálma olaj, oliva olaj, napraforgó olaj, ylang-ylang illó olaj, rózsaszín agyag, lila  kozmetikai pigment, szárított körömvirág.


Csokis szappan: kókusz olaj, pálma olaj, napraforgó olaj, oliva olaj, szőlőmag olaj, shea vaj, csokis illat, rózsaszín agyag, kakaó por, 
titánium dioxid.

Az első "vega-szappanom" pálma olaj nélkül... 

Neem olajos szappan: mandula olaj,  avokádó olaj, dió olaj, neem olaj, kókusz olaj, szőlőmag olaj, kék kozmetikai pigment, rózsaszín agyag, titánium dioxid, narancs illó-, teafa illó-, menta illó olaj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése