2010. április 20., kedd

Kezdetek....

Ahogyan láthatjátok egy kihívásként veszem a blogvezetést. Mivel sokszor nehezen nyílok meg mások előtt. Most kész tények elé állítom magamat. :-) Szó lesz a gyöngyös munkáimról, ez az a hobby ami kiteszi a szabadidőmet. de többnyire igyekszem magamról is írni, hol jártam mit láttam, szóval ami megfogott, lehet egy jó olvasmányélmény is akár.
Szakmám szerint modellező és divatstílus tervező vagyok, mivel nincs kellő gyakorlat a hátam mögött sehová sem tudtam elhelyezkedni. Az öltözködés és a divat mindig is érdekelt. Szeretek tanácsot adni ruházkodással kapcsolatban húgomnak és barátnőimnek. A varrást azóta amióta otthagytam a sulit nem igazán volt módom gyakorolni...
Voltam Au-pair Németországban és Ausztriában, talán életem egyik legjobb döntése volt, hogy belevágtam.
Most főiskolára járok és azt is nagyon élvezem, bár most elég stresszes időszakot élek meg szakdolgozat leadás, államvizsga stb.., július közepéig ez vár rám. Közbe azért megy az élet tovább nem áll meg és ezerféle dolog történik az emberrel. Mindezt szeretném ismertetni persze mindezek mellett a munkáimat is szeretném bemutatni.
Ha tetszik valami az oldalamon, ne hogy magadba tartsd!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése